Permata hati

Lilypie Pregnancy tickers

Friday, December 17, 2010

Jalan2 rehat hari Jumaat ( 17hb Dec 2010 )

Tengahari tadi dengan selamba badaknya aku merempit siap bonceng sorang member aku semata2 nak pergi ke Carrefour Puchong Utama sempena openning hari ni...Sampai tempat yang dituju,dah parking motor tengah syok2 nak solex motor rupa2nya kunci solex x der kt tangan aku..Tp semangat nak masuk Carefour punya pasal  terbanglah duit aku beli solex baru..waaaaaa...
Sampai kat dalam orang masih lengang.Rasa macam x der yang menarik...dalam hati " rehat kat sekolah lagi best"...kami pun round2 sekitar tu...ingat nak balik dah tp member aku yang sorang ni plak semangat nak tunggu goody bag dari carrefour kul 2.30pm..aku pun ikut jerla...dalam pada nak tunggu pkul 2.30pm tu kami round2 lagi...WOW! XES wat sale...BUY 1 FREE 1..pe lagi kami pun tergoda la...melayang lagi duit aku,dah la sebelum ni dah beli innershine kat Watson...tp sebab minat beli gak..
Yang peritnya masa nak ambik goody bag...MAK AI ramainya orang...berhimpit2...dan kamilah salah seorang darinya...sebenarnya dalam bag tu bukan ader yang best sangat pun,tapi tahla...best kot main rebut2 ni.
Sampai sekolah buat kira2...WOW! duit dalam dompet aku tinggal warna hijau dan biru jer....waaaaaaaaaaa nak menangis rasanya,tapi nak buat cam ner tergoda punya pasal tadi...menyesal pun x guna...tu lah lain kali fikir dulu sebelum beli...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment