Permata hati

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, December 23, 2010

RESTDAY

             Hari jumaat yang indah...hari ni aku cuti,ingat nak tolong en.suami niaga tapi last minute cancel..pengasuh ambik cuti emergency,so aku lah pengasuh Junior Hero aku ari ni.Seawal pagi (x lah pagi sangat)..aku n hubby pergi ke hospital tuk ambik ubat hero aku..hero lah orang paling seronok coz pagi2 lagi dah klua jalan2..mulutnya pun tak henti2 celoteh..sampai tak terlarat nak melayannya..Tapi tanpa celoteh dier,rasa sepi hidup ini...







nilah ubat tu x tau ler sampai bila hero aku kene ambil...
2 puff   2x sehari

             

             Dah adat la bila hero kat umah,umah yang kemas pun dah jadi berterabur..hai nak d marah bukan faham pun.Yang penat pun mulut ibunya gak..Dier wat dono jer.Yang tak tahan nyer sejak 2 menjak ni pandai merajuk..bila dah merajuk susah plak nak pujuk..kadang2 naik angin gak di buatnya ibunyer ni..Now,baru lepas makan..so time tuk menidurkan heroku yang belum2 tentu nak tido..sah2 la lepas ni berperang dulu...
              Chop2 rupa2 nya dalam sibuk2 ibu dier ni berkira2 nak tido kan dier,dier dah lebih dulu tido kat sebelah ni.Siannya hero sorang ni...So sementara hero tido nilah nak kene kemas umah,klu x kita kemas dier pun tolong kemas balik...


sian hero..terus tertido atas Bibi kesayangannya...


No comments:

Post a Comment