Permata hati

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, June 16, 2011

~ berakhirnya demam NORA ELENA ~

Petang2 yang mendatang tidak akan di serikan lagi oleh NORA ELENA...so sad...tapi episode last hari ni betul-betul menyentuh perasaan aku.Walaupun hepi ending tapi jalan ceritanya 90% sedih sehingga aku........
Seth Tan suami n papa yang penyayang sanggup melakukan aper sajer asalkan nora menerimanya kembali n Qaseh selamat...sedih masa tengok scene Nora menangis kehilangan Qaseh n masa Yvonne membuang "Patung" yang Seth sangkakan Qaseh...dan gembira rasanya masa Yvonne kena tangkap dengan polis..padan muka!..part yang paling hepi " Seth + Nora + Qaseh = bersatu kembali"
Dalam pada masa yang sama aku teringat kembali pengorbanan En.suami pada hari aku melahirkan hero kami yang menjadi kenangan yang paling tak dapat aku lupakan...pengorbanan seorang suami n ayah pada isteri n anaknya...thanks...

No comments:

Post a Comment