Permata hati

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, June 4, 2011

deMaM nOrA EleNa

Seminggu 2 ni, tepat jer jam 7pm isnin-khamis
aku dah terpacak depan tv
kerja2 yang aku buat rela ku tinggalkan
demi nOra ELena di tv3
dah macam isi dengan kuku plak
tak boleh di pisahkan

citer yang tengah hot ni penuh dengan aksi romantik
yang telah membuatkan aku sendiri jatuh cinta lol
hahahahaha (gelak jahat)

lepas tengok kat tv
aku menghadap plak lappy aku
re ' tonton' kat tonton.com.my plak
en. suami dah tak ble kata aper dah
kadang dia pun layan sekali

tak cukup ngan tu 
aku layan  lagu2 OST plak kat you tube
memang demam nora elena dah aku ni
hehehehe

nih lagu2 tu

aSFan
TErhenTi dI SiNi


erRy pUTra wiF ReeN raHIM
bERubAh


SOfAz
daN bILa EsOK


.....membuatkan aku terbuai....
dek bayangan romantik SeTH taN & nOra ELenA
so sweet

tak sabar nak tunggu episode yang akan datang

No comments:

Post a Comment