Permata hati

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, June 30, 2011

DETIK-DETIK GEMBIRA TANPA SI DIA

Entry ni aku coret setelah beberapa hari aku mendapat khabar gembira yang aku raikan tanpa insan yang istimewa di cc.Tapi walau apapun aku tetap bersyukur atas nikmat n rezki yang telah Dia berikan pada kami. Aku hanya dapat khabarkan dr kejauhan yang membuatkan "dia" gembira sama..."Alhamdulillah syukur" kalimah yang tercoret di sms yang dikirim.
Berita ini juga aku kongsi bersama insan-insan yang selalu bersama aku n di iringi dengan kata-kata nasihat yang sangat bermakna..terima kasih semua. Insyallah akan ku pelihara n ku jaga  amanah yang telah di berikan oleh Nya dengan sebaik mungkin..

ALHAMDULILLAH YA ALLAH

1 comment:

  1. How sweet... congrate darl.. jaga diri baik-baik... my pray for u semoga kali srikandi... ble tolong ibu wat kejer rumah... ^__^V

    ReplyDelete